[OPGELOST] "Arduino.h: No such file" bij compileren Arduino project in Eclipse

Philippe
Als ik je opmerkingen zo lees dan merk ik dat je nieuw bent in eclipse.
Dus eerst een paar algemene opmerkingen.

  1. De plugin compileert bestand per bestand.
  2. Indien een bestand niet kan gecompileerd worden stopt hij ermee en geeft een fout (je kan dat ook anders instellen als je wilt)
    Per toeval is het eerste bestand "Motorcontrol.cpp". Dat kan je zien aan
make all 
Building file: ../src/MotorControl/MotorControl.cpp

"Make all" betekent dat het programma "make" alles gaat bouwen. De volgende lijn zegt make dat hij begint aan MotorControl.cpp.
Dus je vergelijkingen met ander files gaan niet op omdat die nog nooit gecompileerd zijn. Indien je motorcontrol.cpp zij verwijderen zouden de andere bestanden dezelfde fouten geven.

Ik zie aan je bijgesloten afbeelding dat je folders hebt gemaakt. Ik vermoed dat je er ook eens 1 hebt verwijderd. Als dat zo is dan heb je nu last van This page has been moved
Dat zie ik ook in het commando dat je poste

avr-g++ -D__IN_ECLIPSE__=1 -DARDUINO=101 -DUSB_PID= -DUSB_VID= -Wall -Os -ffunction-sections -fdata-sections -fno-exceptions -g -mmcu=atmega328p -DF_CPU=16000000UL -MMD -MP -MF"src/MotorControl/MotorControl.d" -MT"src/MotorControl/MotorControl.d"  -c -o "src/MotorControl/MotorControl.o" -x c++ "../src/MotorControl/MotorControl.cpp"

Daar staat geen -I die verwijst naar de Arduino code. En dan vindt hij Arduino.h natuurlijk ook niet.

Met vriendelijke groet
Jantje