Norway / Norge, any enthusiasts around?

In English:
Hi!
Any norwegian residents around here who might be interested in joining/building a norwegian speaking Arduino community?
Please visit www.arduinonorway.org or email me at joe AT arduinonorway DOT org.
(Please excuse the unfinished and very rough-around-the-edges website).

På norsk:
Hei!
Er det noen her fra Norge som kan være interessert i å delta i, eller være med bygge opp en Arduino-nettside for norsktalende?
Hvis du er interessert besøk gjerne www.arduinonorway.org / www.ardunionorge.org eller send meg en epost på joe AT arduinonorway DOT org.
(Nettsiden er dessverre ikke helt bra for å si det pent, beklager det.)

jeg er med!

:stuck_out_tongue:

Jeg blir gjerne med. :slight_smile:

Hello, I am just moved to Norway, I am very interesting :slight_smile: I am in Kristiansand.

Hei. Mener ikke å bumpe gammel tråd, men lurte på om du fortsatt holder på med forumet og om du fortsatt er ivrig på community biten?

Jeg har startet et elektronikk-utsalg her i Norge, og har i den forbindelse planer om å tilby kurs, workshops, hackerspace etc og det ville vært kjekt å kunne kommunisert med andre hackerspace og enkeltindivider rundt om i landet. Ser du har vært inne på lignende tanker, dog for noen år siden. Lurer i den forbindelse på om du fortsatt er inne i maker miljøet i Kristiansand og om dere har fått i gang noe hackerspace der nede?

Eksempelvis holder vi på å oversette "learning-spalten" til arduino.cc til norsk (se wiki.gaze-shop.no).

Skulle denne typen kommunikasjon være interessant, ta gjerne kontakt!