Slimme-meter en S0-bus uitlezen en naar Database

Ik raad je aan om contact op te nemen met Telfort, en ze te vragen of ze iets blokkeren met die router want daar lijkt het wel op.
Ik zou het trefwoord "netneutraliteit" laten vallen, omdat dat hier in het geding lijkt te raken.
Netneutraliteit gaat eigenlijk niet over het totaal blokkeren van verkeer, maar over het wel of niet voorrang geven aan bepaalde zaken.
Voorrang geven (ook als die service niet in gebruik is), is op Europees nivo niet toegestaan.
Als ze hier geen antwoord op kunnen en/of willen geven, dan zou ik ze om een andere router vragen (dus ander type), omdat dit ding niet doet wat jij verwacht van je "internet experience".
Als zij jou dan gaan vertellen dat je iets niet zou mogen doen via jouw verbinding, dan nogmaals netneutraliteit aankaarten.
Oftewel het gaat ze niets aan wat jij doet via jouw verbinding zolang het niet tot misbruik leidt.

O, en als je nog meer issues hebt met dit project, dan is het raadzaam als je je huidige code erbij plaatst (tussen [code][/code] tags natuurlijk).
Er zou inmiddels het een en ander aangepast moeten zijn in die code, en dan is het wel goed om de actuele versie te kunnen zien voor degenen die je willen helpen.