Reverse Geocache

Ik heb gezien dat er al over geschreven is op het forum maar allemaal in het engels en das niet mijn sterkste kant ;-).

Wat is mijn bedoeling, het koffertje mag op 1 bepaalde plaats aan de hand van coördinaten pas open gaan.
Waarom wil ik dit maken, om mijn vriendin ten huwelijk te vragen.

Wat is het eind resultaat: The Reverse Geocache™ Puzzle | Arduiniana

Wat moet ik nu allemaal juist hebben om deze klus klaar te krijgen?

Alvast bedankt,
Bart

Ps ik ken er geen …….. van maar ik wil het leren.

Het artikel lijkt me vrij gedetaileerd. En met google translate moet je al een heel eind komen.

Daar heb ik nog niet aan gedacht. Nog één ding, waar koop je dit het best? Ik zoek een winkel in de buurt van mechelen. Vind veel online shops maar heb er al enkele nare ervaringen mee gehad. Dus ik ga liever even binnen in een winkel.

je zal niet veel "winkels waar je kan binnen lopen" vinden in je buurt die die dingen liggen hebben.
Er is een post op dit nederlandstalige forum waar webwinkels besproken worden.
Met vriendelijke groet
Jantje

In Mechelen heb je wel een electronica onderdelen winkel maar die hebben niets voor Arduino.
Het dichtst in de buurt is Electroshop in Dendermonde, http://www.electroshopdendermonde.be/ daar kan je wel zo binnenlopen :slight_smile:
Als het niet dringend is dan bestel ik in China, gemiddelde levertijd 3-4 weken, maar daar vind je ook alles. Nog geen enkel probleem mee gehad en toch al een tiental bestellingen geplaatst én ontvangen.