Arduino Jam @Timelab van 21 tot 23 september

Voila een tweede editie van de Arduino Jam gaat opnieuw door op het timelab.
Het thema zal deze keer "fiets" en "huis, tuin en keuken gebruik" zijn.

Wat is een arduino Jam?
De arduino Jam is op 48uur tijd brainstormen, een idee kiezen, een team vormen, het idee samen ontwikkelen en documenteren. Zo nodig wordt er ook nog geslapen en gegeten.

Wat moet je kunnen/kennen om aan een Arduino Jam mee te doen?
Basis kennis van de Arduino is zeer handig. Maar mensen met andere skills zijn ook altijd welkom, want we maken altijd wel iets fisieks.

Wanneer is de Arduino Jam?
Start 21 sept 2012 vanaf 17u
Einde 23 sept 2012 tot 17u

Waar is de arduino Jam?
timelab Gent

INSCHRIJVEN of SPONSOREN
http://www.arduino-jam.org

Meer updates volgen nog.

Enkele resultaten van de vorige jam met als themas "spel" en "licht".
Sfeer beelden van de vorige editie

Super, ik schrijf het al in mijn agenda.

Er zal wel aan het thema gehouden moeten worden
vraag me af of een electro fiets dan ook binnen het thema valt ? bijvoorbeeld een lader controlle en is de stap dan niet snel gemaakt naar een electro auto :stuck_out_tongue:
lijkt me wel leuk maar ga toch echt dan wel een hotel zoeken om normale nachtrust te krijgen.
of is dat min of meer verplicht de nachten doortrekken :stuck_out_tongue:

Hoi LG046,

Alles met Arduino en het thema "fiets" en "huis, tuin en keuken gebruik" is mogelijk en hoe zotter jullie het bedenken des beter. Je moet natuurlijk wel zorgen voor het materiaal als je heel extreem wil gaan.

Nu is het zo dat er vrijdag avond gebrainstormd wordt over alle voorstellen en dan kiest iedereen waaraan hij/zij wil werken. Arduino-jam geeft ook een paar ideeën, maar het zijn toch vooral de deelnemers die voorstellen moeten doen. :wink:

Over het slapen het volgende: je kan een bed and breakfast of hotel zoeken, maar je kan ook ter plaatse in een aparte ruimte slapen, als je een slaapzak en matrasje meebrengt en je bent vrij om te gaan slapen wanneer je wilt.