Søger hjælp til simpelt projekt, og hjælp til diagram

Hej

Jeg er alt for arduino grøn til det her jeg gerne vil have lavet, så søger en venlig sjæl der vil hjælpe mig, og for den rette arduino nørd, er jeg sikker på det er virkeligt simpelt, og som tak vil jeg gerne give en pizza med cola til, (du skal bare selv hente den ved din lokale pizza pusher)

det drejer sig ganske simpelt om to PWM udgange der skal styre på plus, samt to on/off inputs og to pulserende inputs

send mig en PM hvis du lige kan klare det, og jeg tror virkelig ikke det er så svært..

Mvh Brian

Det er pænt af dig at spørge om du må sende en PM.Men jeg vil ihvert fald svare "offentlig". Det er fordi det giver det bedste resultat for alle - f.eks. andre retter mine fejl (det er sket). Med mindre du laver noget tophemligt eller noget du håber at sælge og blive hottere end en gamagotchi. :slight_smile: (Det med tilbudet om pizza tager jeg som velment men er en potentiel fornærmelse - man hjælper fordi det er sjov)

"der skal styre på plus" - stave fejl eller ligger der noget dybere? En PWM er puls styring. SIgnalet er mellem 0v og "plus 5V".

Når du skriver "Pulserende input" snakker vi Khz eller minut intervaller? Hvad for et signal er det (V spænding, ms-bredde....)

Har du kigget på de eksempler der er i Ardunioens eksempler? Der er både læsning af input, styring af motor/analog output osv.