arduino winkel in de buurt van uden?

Ik ben op zoek naar een winkel die arduino spullen verkoopt in de buurt van uden?
Iemand suggesties?

Uden weet ik niet, Van Aalst in Veghel centrum (naast de Hema) heeft electronica componenten.

Bestel meestal bij floric.cc en/of iprototype.nl (volgende dag in huis)

Ik koop eigenlijk altijd wel online, verzendkosten spelen zeker een rol bij de wat kleinere aankoopbedragen.
Ik heb laatst de Arduino Due bij Conrad gekocht (was hij toch het goedkoopst) , ook wel eens wat bij iPrototype, en watterott.com (duitsland) een Buspirate en een OpenLogicSniffer.
Echte goedkope spullen bij Delaextreme Free shipping on Integrated Circuits in Active Components,Electronic Components & Supplies and more on DealeXtreme maar dat heeft natuurlijk een lange levertijd, en de nodige risico's

Ik bestel zelf al jaaaren bij DX en nooit geen onopgeloste problemen gehad!
In die tijd 1x een bestelling kwijt geraakt (magneten) en deze zijn gratis opnieuw toegestuurd!
Het enige nadeel is, lange levertijd (minimaal 2 weken maximaal 3 maanden) gemiddeld +- 3 weken.

Ik koop eerlijk gezegd enkel nog online en niets meer in de buurt. In de buurt moet ik vaak ver reizen, vaak is wat ik zoek niet verkrijgbaar en tevens is het is vaak duur.

Als je de tijd hebt is Ebay best interessant. Het kan even zoeken wezen, spul kan een tijd onderweg zijn, maar vaak kost het in verhouding tot andere leveranciers haast geen drol. Het aanbod is daarnaast gigantisch. Aanvankelijk was ik een beetje bang genept te worden of spul niet opgestuurd te krijgen, maar van de 100+ aankopen is hier tot nu toe alles werkend aangekomen.

www.samenkopen.net is trouwens ook een leuke om in de gaten te houden. Ene Niels heeft daar bijna continu grote elektronica acties lopen, maar anderen bieden ook met enige regelmaat leuk elektronica en ander spul aan voor een zeer interessante prijs.