Netherlands - Amsterdam

Hey we are a bunch of guys working with the arduino in Amsterdam. If you live in Amsterdam, or close by, or somewhere in the Netherlands, or somewhere close to the Netherlands,..why don't you get in touch with us?

Cheers
Audiodroid

Check out the Arduino User Map

Telling how could also be handy. audiodroid in google returns about 29.600 results.

Jeroen

This topic is quite old (120 days no reply??). I hope it is ok to use Dutch as language?

Ik ben sinds kort bezig met de Arduino. Als Audiodroid nog bestaat, kunnen jullie dan iets meer informatie geven over waar jullie te vinden zijn? Ik woon in Hoorn (NH). Zal mezelf ook op de usermap zetten.Als ik zou weten hoe...

Bart

Ha, naamgenoot,

Geen idee wanneer Audiodroid weer terug komt. Met slechts 3 berichten en laatst ingelogd in April zou ik niet al te veel verwachten.

Het is me ooit gelukt om mezelf op Mowcius z'n kaart te zetten, zie Middelburg. Hoe ik dat gedaan heb weet ik zo niet meer, weet wel dat het even flink puzzelen was. Ik vermoed... dat de kaart door de moeite van invullen niet erg representatief is.

Vorig jaar is er een Nederlandse bijeenkomst geweest, ik geloof in Amsterdam of Nijmegen.
Aan het aantal berichten hier te zien gok ik dat het om een man of 5-10 ging. Afspraken voor
een vervolg heb ik niet gezien.

Als ik echter een arduinoprojectje aan het bouwen ben en aan het googlen ga op Nederlandse resultaten,
dan kom ik soms redelijk wat tegen. NL Arduino gebruikers zijn er blijkbaar dus wel, alleen niet echt georganiseerd.

Groetjes,

Bart.

Hi I'm from Gemert (Brabant), see map (just keeping discussion in English)

Als ik zou weten hoe...

Rob

Yeah http://www.tinyurl.com/arduinousermap
I have been checking up every so often to keep it updated and in alphabetical order :smiley: