Twitter Client=> naar eigen account veranderen [OPGELOST!]

Die 'a' werkt, allezins heb ik er geen foutmeldingen meer door. Maar nog krijg ik het niet goed.
De tweetverwerking zelf krijg ik nog altijd niet goed :(. Ik heb het nu zo aangepast:
De 97 staat er in omdat ik zeker wou zijn als hij misschien toch nog op de ASSCI-code zou overgaan, dat ik het dan ook kon verwerken.

Serial.println(tweet);
                          char tweet;
                        {   while (tweet > 0);     // pas reageren als er iets is in de tweet zit
                           Serial.println("in de while lus");
                                             
                      if (tweet == '97' )                       //is de ingegeven waarde a dan... Telt enkel voor chars 
                            {//digitalWrite (leD1, HIGH);        //led 1 aan
                             //delay (1000);                     // laatste actie aanhouden
                             //digitalWrite (leD1, LOW);         //led 1 uit en naar de volgende
                             //delay (100);
                              Serial.println("97 verwerkt!");}
                       if (tweet == 'a' )                       //is de ingegeven waarde a dan... Telt enkel voor chars 
                            {//digitalWrite (leD1, HIGH);        //led 1 aan
                             //delay (1000);                     // laatste actie aanhouden
                             //digitalWrite (leD1, LOW);         //led 1 uit en naar de volgende
                             //delay (100);
                              Serial.println("a verwerkt!");}
                      else 
                            {//digitalWrite (leD2, HIGH);        //led 2 aan
                              //delay (1000);                     // laatste actie aanhouden
                              //digitalWrite (leD2, LOW);         //led 2 uit en naar de volgende
                              //delay (100);
                              {Serial.println("Niets verwerkt");}
                     }}
                     
  break;

En dat wordt dan

connecting to server...
making HTTP request...
sended HTTP request...
looking for tweet...
abaaabbb
in de while lus
Niets verwerkt
delay...

Mijn tweet is nog altijd abaaabbb.
Ik heb echt het gevoel dat ik er zo dicht bij ben.... Nog iemand een (hopelijk) laatste tip? :stuck_out_tongue:

Joost