Hej alle.
Jeg skriver til jer fordi jeg har startet to små servicer op på forsøgsbasis, altså er det ikke sikkert den bliver ved.
Det drejer sig om en elektronik komponent indkøbs service, og en billig print service.
Komponent services kommer til at bestå af en Digikey bulk-order ca. 1 gang om månenden. På den måde vil folk have mulighed for at spare en masse omkostninger i fragt, men muligvis også spare penge på selve komponenterne, hvis der eksempelvis er flere der vil have nogle af de samme komponenter (bulk/quantity orders).
Print/PCB servicen vil i starten kun være 2 lags print med grøn soldermask og hvid silkscreen på begge sider. Prisen er endnu ikke 100% afklaret, men med vores billigste og mest troværdige print leverandør i Kina kommer prisen (incl. told+moms) til at ligge på ca. 8kr/cm2.
Altså skal du have et 5x5cm print, koster det 200kr.
Jeg vil meget gerne høre jeres meninger om disse to servicer, og om der er nogle der allerede nu er interesseret i at ligge billet ind på disse?
Servicerne kommer til at blive behandlet af elektronik virksomheden TKJ Electronics -
www.tkjelectronics.dk - hvorpå der også vil komme online bestillings formular hvis interessen er stor nok!
Med Venlig Hilsen
Thomas Jespersen