Pages: [1]   Go Down
Author Topic: acquisition of an audio signal/acquisition d'un signal audio  (Read 141 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Newbie
*
View Profile
 Bigger Bigger  Smaller Smaller  Reset Reset

bonjour,

je suis debutant en electronique et en arduino

je travaille actuellement sur un robot capable de detecter des metaux, en la presence de matiere fereurse , le robot emet un bruit qui est retransmit a traver un casque,

le but de mon projet est de recuperer ce signal , le brancher a arduino et de recuperer les information sous forme de courbe , 

la liaison entre le casque et le boitier est en XLR , le boitier est lui alimenté en 6x1.5V

nous envisageons de coupé le cable du casque, et de relier la partie coupé a l'arduino , ensuite de retransmettre le signal en wifi a un ordinateur qui reproduira le signal sous forme de courbe

j'aimerais savoir si c'est operations est realisable , comment puis je faire autrement ? et comment puis je cablé l'ensemble

le detecteur de mine utilisé est le vmm3 de chez vallon

hello,

I am beginner in electronics and arduino

I am currently working on a robot that can detect metals in the presence of matter fereurse, the robot emits a sound that is a crossing retransmit headphones

the aim of my project is to recover this signal, connect a arduino and retrieve the information in the form of curve

the connection between the headset and the case is XLR, the case is it powered 6x1.5V

we plan to cut the headphone cable, and connect the cut part to the arduino, then rebroadcast the signal in a wireless computer that reproduce the signal as a curve

I wonder if it's operations is feasible, how can I do otherwise? and how I wired all

the mine detector used is vmm3 home valley

Pages: [1]   Go Up
Jump to: