CNC machine van A tot Z

Zeker om bij stil te staan snelheid versus massa... maar uiteindelijk ben je toch aan het uitproberen om te zien wat hij wel en niet aan kan. De link naar de vrees van 109 euro (met 2 jaar garantie) is een hele mooie optie, ik sla m op, thanks.

Ik heb de eerste tekening liggen en ben vandaag naar de bouwmarkt geweest. ik heb vast 4 losse meters rechthoekige aluminium profielen gekocht 40 x 15 mm. Daarvan bouw ik later het onderstel en de basis voor het werkblad. Daaraan zet ik nog 2 stukken aan weerzijde omhoog wat de hoogte van het vreesje bepaald. Daartussen komt een brug met een rail voor de beweging lings rechts

Het werkblad zelf wil ik kunnen verplaatsen van voor naar achteren, dat is het eerste waaraan ik ga werken.

Ik heb nu al een beetje vertraging maandag was toch een vrije dag van school dus kon ik nies doen. en omdat ik me cameraslider een beetje heb aangepast, controller eraf bleutoothchippie erop.. programmering is weer pain in the dark spot. Zal er zo een apparte topic voor openen.

de tekening die ik gemaakt heb heeft geen zin om te posten het ontwerp is vergelijkbaar met de eerste foto maar zal 40 cm bij omgeveer 60 cm werkoppervlak hebben.