Welkom op het Nederlandstalige forum

Hier nog een Nederlander 8)

Ben al een tijdje aan het proggen op de Arduino. Ik ben nu bezig met een Midi mapper projectje. Hiervoor ben ik wat nieuwe libraries aan het schrijven. Ik zoek naar een manier om de code herbruikbaar te maken zonder aannames te doen (zoals op welke pinnetjes bepaalde signalen aangesloten moeten worden). Is niet voor beginners, maar wel voor mensen die beter onderhoudbare code willen en de wat grotere projecten doen. Inmiddels heb ik de belangrijkste hardware zaken van mijn Midi project wel (los) getest (Midi in - meerder Midi uit, LCD, EEPROM) nu is het nog vooral proggen.

Mijn zoontje van 7 wil maar al te graag helpen en pikt zo ook nog wat dingetjes mee. Hij is al heel goed in het maken van schakelingen op een bread board! 8) Beter dan alleen TV kijken en gamen, zeg ik dan maar. XD

Ik werk met Visual Micro in Visual Studio 2010 en dat bevalt redelijk. Ik ben zelf .NET programmeur en dus redelijk verwent met IDE's debugging en tools :roll_eyes:

Ik heb nog 2 andere Arduino project ideeen op de plank liggen, dus ik moet een beetje doorwerken! :wink: