Jeesiä Shakkipelin tekemisessä (help with creating a chess game)

Moikka!

Haluaisin tehdä uuden shakkipelin Pasianssi pelisivuilleni, ja tarvitsisin jeesiä pelin koodaamisessa. Olen saanut tilattua designin freelancerilta Fiverrin kautta, mutta vielä etsinnässä apua devaamisessa tai sitten projektin ulkoistamisessa korvausta vastaan.

Olen täältä löytänyt stockfishchess.org shakki-enginen jo valmiiksi, mikäli sitä voisi tähän prokkikseen käyttää. Peli pitäisi tehdä HTML5 teknologialla, että toimii varmasti hyvin myös mobiilissa, ja sen täytyisi olla täysin responsiivinen.

Jos sinulla tai kaverillasi saattaisi olla kiinnostusta tai osaamista, niin laitathan täällä viestiä alle tai sitten yksityisviestitse!

Kiitos,
Joonas

Liittyykö tämä Arduinoon?

Moikka, Johan

Ensisijaisesti ajattelin, että täältä voisi löytyä fiksuja tyyppejä ja sellaisia, joilla saattaisi olla tietoa tähän liittyen tai muuten kiinnostusta projektille.

Oliko sulla vaan trollaus mielessä vai jotain asiaa, joka voisi auttaa keississä?

Joonas

Ei mulla varmaan mitään annettavaa. Ajattelin kysyä vain, olisiko Arduino jotenkin liittynyt tähän jossain vaiheessa. Vaikka shakkinappuloita siirtelevä robotti.
Mietin itsekin joskus kymmenisen vuotta sitten, että olisi ollut siistiä tehdä nettisivusto, jossa ihmiset olisivat pelanneet shakkia keskenään, nettiyhteydellä siis. Saatoin jotain PHP-koodiakin vääntää siihen, tai C/C++-pohjaista CGI-ohjelmaa, en tarkkaan muista kumpaa.