introductie en meteen een vraag ivm LRA LVM061530

hallo leden.
Ik ben totaal nieuw in het Arduino wereldje en probeer me te verdiepen in de materie :slight_smile:

ik heb een vraagje ivm met het aansturen van de LVM061530 en google bracht me niet meteen raad.

ik zou graag meerdere LVM061530 aansturen MET dezelfde actie. een minimum van 20 stuks :o

Wat of waar kan ik een passende driver daarvoor vinden of ( laten ) bouwen om de LRA's evt parallel zo te sturen.

dank bij voorbaat

Ik heb het volgende gevonden op een Arduino forum. Daar wordt verwezen naar een H-bridge. Misschien kan dit je helpen. Als ik meer wist over wat je juist wou doen kon ik je misschien beter helpen. Hier is de link.

https://forums.adafruit.com/viewtopic.php?f=22&t=117271

Mvg
Mike

hey Mike , bedankt voor de snelle reactie.

ik wil een 20 tal LRA's gewoon laten vibreren, heel simpel projectje.
Indien mogelijk aan een vrij te kiezen of variable frequentie.

aanhangend vind je de specs

Kris

LRA-LVM061530.pdf (1.06 MB)

permeke:
hallo leden.
Ik ben totaal nieuw in het Arduino wereldje en probeer me te verdiepen in de materie :slight_smile:

ik heb een vraagje ivm met het aansturen van de LVM061530 en google bracht me niet meteen raad.

ik zou graag meerdere LVM061530 aansturen MET dezelfde actie. een minimum van 20 stuks :o

Wat of waar kan ik een passende driver daarvoor vinden of ( laten ) bouwen om de LRA's evt parallel zo te sturen.

dank bij voorbaat

ik had deze link ook al gevonden , maar daar spreekt me van 2 LRA's onafhankelijk van elkaar wat bij mij het geval niet is.
Ik denk dat ik gewoon een driverboard nodig heb die de stroom kan leveren voor die 20 stuks.
Bovendien moeten de LRA's niet synchroon acteren, gewoon de actie krijgen is voldoende.

Kris