Hjælp søges - betalt

Er igang med et projekt, hvor programmøren desværre pga tidsmangel er sprunget fra.

Jeg søger derfor en, der kan programmere A6-moduler og ESP-boards.

Absolut en fordel, hvis du er bosiddende i eller i nærheden af Aarhus/Silkeborg eller evt Odense.

Belønning efter aftale

Hej Jakob.

Det lyder da meget spændende. Antager at du mener at der skal udvikles noget firmware, ikke bare programmeres (flashes) nogle kredse med allerede eksisterende software? Er det noget du vil fortælle flere detaljer om her i forum?

Ellers er du velkommen til at kontakte mig privat (se evt. mikini.dk), er professionel embedded udvikler og roder selv med både Arduino, ESP og har erfaring med GSM/GPRS-modemer. Jeg holder dog til omkring Esbjerg, men det bør være et mindre problem.

Du kan måske finde nogle der kan hjælpe dig tættere på i et lokalt maker/hacker-space, se wiki.hackerspaces.org/Denmark. Vil skyde på at Open Space Aarhus (osaa.dk/) eller MakerLab Svendborg (makerlab.dk/, facebook.com/groups/472128156237448) kan byde på nogle entusiaster.

Havde ikke stødt på AI-Thinkers A6/7/20-moduler før, men bestilte da lige et par stykker ;).

Hilsner,
Mikkel