stellen de juiste 'Poort' met Arduino UNO

Hello! Ik gebruik een paar maanden van de Arduino UNO en Arduino Nano.
Ik waarschuw u dat mijn eerste ervaringen met deze producten.
van een paar dagen, iets vreemds gebeurt er met mij, en niet met één, maar met alle (5 stuks) met behulp van de USB-aansluiting zeggen normaal, niet dat mini-USB, en ik probeerde met een andere pc, maar het resultaat is altijd de hetzelfde.
Dat wil zeggen dat ik niet meer te stellen de juiste 'Poort', omdat ik altijd in grijs en niet zwart, dus je kunt niet instellen en daarom is het onmogelijk om een programma te laden.
Ik raadpleegde de website van Arduino, en ik volgde alle adviezen, maar het probleem blijft bestaan.
Kunt u mij adviseren hoe moet ik doen?
Om te verduidelijken dat ik verwijderd Arduino 1.6.4 en andere oude versies geïnstalleerd, maar niets, en de Arduino Nano versie (met Mini USB) NIET het probleem zich voordoet.
Mijn PC heeft Windows 8.1, en de ander ding mijn vrouw W7.
Ik hoop voor uw hulp, en danken u bij voorbaat.

Mauro

Het lijkt er op dat je arduino niet herkend wordt door Windows.

Mogelijk zit er een afwijkend USB-Serial chipje op de Arduino boards. Op de goedkopere chinese arduino's zit vaak een CH340 en die werkt prima maar je moet er wel een windows-driver voor installeren.

Cartoonist, Bedankt voor uw snelle antwoord, volgens wat je zegt, in feite is het Arduino Uno goedkope Chinese, die tot net iets meer dan een week, hebben altijd gewerkt alle 5 (Ik probeer een klein project waar ik ze gebruiken vaak samen), ik denk niet dat een driver in Windows verdwijnt van alleen.
Maar ik volg je advies, en ik kijk naar de vermiste Driver, en dan zult u laten weten, (excuus voor de fouten) Ik gebruik google vertaald uit het Italiaans naar het Nederlands, ik begrijpen en goed Nederlands en lezen ook, maar niet erg succesvol schrijven.
Nou ik zal u laten weten.
dank U

Mauro

Ik veronderstel dat ik een verontschuldiging voor het feit dat ik gebruikte drie forum in verschillende talen , en ik betreur het ten zeerste.
Maar ik was niet zo prettige ervaringen in het forum voor andere kwesties waaraan na maanden wachten heb ik nooit antwoorden gekregen, dus ik probeerde het met dit systeem, denken dat een van de drie zal reageren.
Pardon.
Om dat de producten made in China, 's controleren, na uw advies in het vinden van de' driver 'en ik zal u laten weten.
dank U.

Mauro

EUREKA !! Ik vond de oorzaak ...
Hartelijk dank voor uw advies, u bent altijd welkom.
Na vergeefse pogingen, ik heb zelfs geprobeerd om Arduino installeren op een oude pc die mijn dochter liet me in het
kelder na haar scheiding + - 5 jaar geleden, denken dat het misschien onder een ander OS werk, maar toch niets.
Toen zei ik dat het probleem was in de versie van de Arduino in mijn bezit, en zo was het, ik geannuleerd mijn versie (zip) en ik installeerde de Windows Installer, en alles werkte zoals het hoort.
Altijd zo, de oplossing van een probleem is altijd de eenvoudigste,maar we nooit zien ...
In ieder geval bedankt voor uw advies.

Mauro

Komt zelfs bij mij voor, arduino reset de usb poort en dan moet de software langzaam genoeg zijn om de poort open te houden.
bij mij zie ik ook telkens een andere poort, dus is geen fout van de UNO maar van de software.

Met software bedoel je denk ik de driver ?
Want die zorgt voor de koppeling van het USB device met Windows, en bepaalt ook hoe Windows daarmee omgaat (dus de toewijzing van de comport).

Maar dat heeft dus niets mer Bellin's probleem te maken.
Hij heeft eerder het zip bestandje van de IDE gedownload en gebruikt.
Dat betekent dat ie niets geïnstalleerd heeft, dus ook niet de meegeleverde drivers.
Nu heeft ie de windows installer gedownload en uitgevoerd, waardoor er wel iets geïnstalleerd is.
Dus ook de drivers, en nu is het probleem dus opgelost.