ipv nummer een woord

Ik moet voor school een werkstuk maken met arduino. en hierbij moet ik een random woord op een lcd krijgen. Alleen lukt het mij wel om het nummer er op te krijgen alleen niet een word. Kan iemand mij helpen omdat voor elkaar te krijgen?

Volgens mij is het voorbeeld in de lcd library “hello world”. Dus daar is jouw antwoord

dan moet je een lijstje maken met woorden die je kunt gebruiken, en dan met random (wat je al hebt een item kiezen uit de array.

Hoi Job123.

Als je hier je exacte opdracht hebt neergezet, dan is je opdracht erg onduidelijk.
Want ik heb geen idee wat er word bedoeld met een random woord.
Een voorbeeld van een random woord kan ook zijn "plardtew".
Dat zijn dus wat toetsdrukken die enigszins willekeurig door mij zijn gemaakt.
Maar ik kan het woord geen betekenis toekennen, want bij mijn weten is die er ook niet.
Wel kan ik je zeggen dat het woord toevallig (dus at random) uit 8 karakters bestaat, en dat dat allemaal geen hoofdletters, cijfers of leestekens zijn, die in een bijna willekeurige volgorde voorbij komen.
En dat "bijna" is omdat ik er zeker van wilde zijn dat er geen bestaand woord zou komen te staan.

Als de opdracht exact is zoals jij hebt beschreven, kunnen ook dit soort woorden worden gemaakt.
En als je het vaak genoeg laat lopen, krijg je vast wel eens een bestaand woord te zien.
Maar als er bestaande woorden willekeurig moeten worden getoond, zul je een woordenlijst moeten maken zoals shooter aangeeft.

Wellicht herkennen nicoverduin of shooter deze opdracht wel en weten zij wat de bedoeling van de les is, geen idee.
Maar ik ga me in zo'n geval afvragen wat de bedoeling van de les zou kunnen zijn, en ik zie dus meerdere mogelijkheden (die ook uitvoerbaar zijn).