vraag! uploaden/compiler

als ik wil uploaden of compiler krijg deze
het heeft goed gewerkt melding :
het lijk er op dat hij de map niet kan vinden
maar het lijk mij als je alles er afhaald van arduino en er weer op nieuw
opzet moet goed zij lijk mij ....
Arduino: 1.8.3 (Windows 7), Board:"Arduino/Genuino Uno"
exec: "C:\Users\Andrew\AppData\Local\Arduino15\packages\arduino\tools\avr-gcc\4.9.2-atmel3.5.4-arduino2/bin/avr-g++": file does not exist
Fout bij het compileren van board Arduino/Genuino Uno
Ongeldige bibliotheek gevonden in C:\Users\Andrew\AppData\Local\Arduino15\packages\arduino\hardware\avr\1.6.19\libraries\EEPROM: C:\Users\Andrew\AppData\Local\Arduino15\packages\arduino\hardware\avr\1.6.19\libraries\EEPROM
Ongeldige bibliotheek gevonden in C:\Users\Andrew\AppData\Local\Arduino15\packages\arduino\hardware\avr\1.6.19\libraries\HID: C:\Users\Andrew\AppData\Local\Arduino15\packages\arduino\hardware\avr\1.6.19\libraries\HID
Ongeldige bibliotheek gevonden in C:\Users\Andrew\AppData\Local\Arduino15\packages\arduino\hardware\avr\1.6.19\libraries\SoftwareSerial: C:\Users\Andrew\AppData\Local\Arduino15\packages\arduino\hardware\avr\1.6.19\libraries\SoftwareSerial
Ongeldige bibliotheek gevonden in C:\Users\Andrew\AppData\Local\Arduino15\packages\arduino\hardware\avr\1.6.19\libraries\SPI: C:\Users\Andrew\AppData\Local\Arduino15\packages\arduino\hardware\avr\1.6.19\libraries\SPI
Ongeldige bibliotheek gevonden in C:\Users\Andrew\AppData\Local\Arduino15\packages\arduino\hardware\avr\1.6.19\libraries\Wire: C:\Users\Andrew\AppData\Local\Arduino15\packages\arduino\hardware\avr\1.6.19\libraries\Wire
This report would have more information with
"Show verbose output during compilation"
option enabled in File -> Preferences.

ik hoop dat iemand mij kan helpen
bij voorbaat bedankt

Hoi Andrew, ik heb er inmiddels al even over na kunnen denken.

Lees dit berichtje eerst even geheel door voor je ergens aan gaat beginnen aub.

Heb je zelf al gekeken of de locaties die genoemd worden, wel bestaan ?
Om dat te kunnen doen moet je mogelijk aangeven dat de verkenner ook verborgen en systeem bestanden laat zien.
Wat mij opvalt, is dat er telkens 2 keer een path (de route naar het betreffende bestand) achter elkaar staat, dat lijkt mij niet in orde.
Wanneer deze paths inderdaad bestaan, dan zullen die zeer waarschijnlijk ook achterblijven als je de IDE de- installeert.
Daarom raad ik je aan om, wanneer je de IDE weer de-installeert, te controleren of die bestanden ook weg zijn.
Zo niet dan verwijder je: C:\Users\Andrew\AppData\Local\Arduino15.

Maar voor dat je dat doet, eerst even kijken of avr-g++ wel bestaat (in C:\Users\Andrew\AppData\Local\Arduino15\packages\arduino\tools\avr-gcc\4.9.2-atmel3.5.4-arduino2/bin/avr-g++).
Want mogelijk leidt de ene fout tot de daarop volgende fouten.

Wanneer je installeert, raad ik je ook aan om de installatie versie te downloaden en niet de versie die je zo kunt gebruiken.

Geen idee of hiermee je problemen opgelost kunnen worden, maar het kan nooit kwaad het te proberen.