Eerste probeersel. Werkt niet zoals verwacht. Waar ga ik fout

Top, mensen!
Ik begin steeds meer te begrijpen.
Met wat gepuzzel kan ik het inderdaad af doen met één loop.
Punt is dat ik enkele routines heb waarbij de uitkomst gebruikt moet worden om samen met de uitkomst van andere routines tot een eindwaarde te komen.
Deze eindwaarde wordt overigens middels de KEYboard (HID) functie op het scherm geprojecteerd.
Daarom ook een ProMicro. Dit was een van de weinige (simpele) Arduino's die dit aankon.

Anyway,
Om de uitkomsten die beurtlings uit de verschillende routines komen, steeds weer te verwerken, had ik het plan gevat om dat in een subroutine te doen, die vanuit elke loop benaderd wordt.
Vroegah, ging dat met een Gosub/Return. Ik zie dat dit niet bestaat bij Arduino/C?

Hoe kan ik dan steeds naar de subroutine gaan om daar de verse gegevens te verwerken en weer terug te keren?

BTW, even over je laatste reactie.
Ik had een regel die wel werkte, maar die nu erg knullig lijkt...

const bool RXLED = 17; //variabele om te aan te geven dat poortje 17 de RXLED is

[edit]
Oioioi... Ga ik hier even mank... Was in de war met een Bit... :frowning:
[/edit]
Jij gebruikte daar Byte voor... Beide keren 1 of 0. Mijn oplossing werkte wel. Maakt het iets uit?
Of heb ik mazzel dat het werkt? (in de remarks staat nog steeds dat het een variabele is. Negeer dat maar even. :slight_smile: )