Traplooplicht 2.0

Beste MAS3, eigenlijk had ik gehoopt en verwacht dat ik toch niet de eerste Nederlander zou zijn die deze schakeling/opstelling wilde bouwen en dat er vast en zeker toch wel ergens een complete sketch te vinden is die 2 sensoren gebruikt om een PCA9685 aan te sturen. In dat geval had iemand mij wellicht de link willen sturen waar ik die complete sketch op het internet kon vinden.

Ik ben geen hard-core programmeur en pretendeer dat eigenlijk ook niet te worden, ook al vind ik het allemaal reuze interessant. Verder dan gw-basic ben ik vroeger dan ook niet gekomen :slight_smile:

Het is zeker niet de bedoeling om mensen van dit forum aan het werk te zetten om "mijn probleem" op te lossen. Zoals ik het nu begrijp, is er dus niemand die een dergelijke kant-en-klare sketch kent. Dat maakt de oplossing voor mij wel wat langdradiger. Ik dacht dat met een beetje knip en plakwerk uit diverse sketches de oplossing snel geboden kon worden. Maar dat zie ik dus verkeerd. Ik zal er dus meer tijd in moeten steken.