voeding voor 4 dc motor's

hallo ik ben bezig met een schoolproject en ik moet hiervoor een karretje maken dat kan rijden.
ik heb 4 dc motor's aangesloten op een L298N motor driver aangesloten in de vorm van een H brug.
ik gebruik nu een 9 volt batterij voor de voeding van mijn motor driver maar de dc motor's bewegen traag en geven niet genoeg snelheid om mijn karretje vooruit te laten komen.
ik heb ze apart getest en toen werkte ze prima ik denk dat ik dus te weinig spanning lever aan de motor's. nu is mijn vraag welke voeding ik het beste zou kunnen gebruiken om ervoor te zorgen dat ze wel kunnen rijden.
Voor de voeding van mijn arduino blok gebruik gebruik ik een andere 9 volt batterij
in het bestand hierbij gevoeg staat precies hoe ik alles heb aangesloten
alvast bedankt voor helpen

hierbij de bijlage eerste keer uploaden ging fout

Hallo,
Ik ben er 95% van overtuigd dat het probleem de 9v batterij is. De meeste mensen denken er niet bij na over het beschikbare vermogen van een 9v batterij. Vergelijk het volume van een AAA, AA eens met een 9v batterij eens? Deze is veel kleiner in verhouding van de 1,5v batterijen, en ze kan dan ook een veel kleinere stroom leveren. Een gewone 9v batterij kan ongeveer 250mA leveren zonder grote spanningsval. Een Duracell pro kan ongeveer 400ma leveren, wanneer ze in goede conditie verkeert. Ik denk dat je probleem opgelost is Indien je de 9v batterij die de motoren bedient vervangt door 6 1,5v batterijen.
Indien je nog vragen hebt zal ik proberen ze zo snel mogelijk te beantwoorden, ik snap dat je waarschijnlijk onder tijdsdruk staat.

Groetjes,
Mike

Ja je probleem is zonder meer de voeding van het geheel, je mag ook een 12 Volt accu gebruiken hoor, of een 6 Volt accu, als hij vol is, want eigenlijk hebben die drivers 7.5 Volt nodig.
Apart voeden van je arduino is een goed idee.