SMAU Events - Milan, Italy

[ENGLISH VERSION]

Hello boyz,
We're AreaMobile, a society that works on innovation, and, yes, that needs innovators.
pleasure to meet you. We're looking for people who created some applications with Android and Arduino (ADK).
In October there will be an important European events, called SMAU, in Milan, Italy.

Here a little presentation: grafica.smau.it/exhibit-mi11/milano2011_eng_v2.pdf

We are looking for people who created at least one project that combine Arduino and Android, to present in our stand. The goal is to create a "partnership" in that sense: we can give visibility to you and your projects, collaborate, improve, and more that I'd like to expose in a private session.

If you're interested, please send me a private message.

Regards,
AreaMobile

[ITALIAN VERSION]

Salve signori,
Siamo AreaMobile, una società che lavora su innovazione, tecnologia, formazione e altro, e che ha bisogno di innovatori.
Piacere di conoscerVi. Stiamo cercando persone che hanno creato alcune applicazioni con Android e Arduino (ADK).
Nel mese di ottobre ci sarà un importante evento europeo, denominato SMAU, a Milano, Italia, di cui deteniamo uno stend.

Ecco una piccola presentazione (in inglese): grafica.smau.it/exhibit-mi11/milano2011_eng_v2.pdf

Stiamo cercando persone innovative e che abbiamo realizzato qualcosa che metta in comune Android e Arduino da poter presentare presso il nostro stand. L'obiettivo è quello di creare una "partnership": siamo in grado di dare visibilità, a voi e ai vostri progetti, collaborare, migliorare, e altro ancora che mi piacerebbe esporre in una sessione privata.

Se siete interessati, vi prego di inviarmi un messaggio privato.

Cordiali saluti,
AreaMobile