Amplitude en frequentie van geluidsgolf uitlezen

Top, momenteel maak ik geen gebruik van een 3V voeding, maar het is dan alsnog handiger dat ik mijn oranje draad een andere kleur geef(ik zal hem geel maken). Vond het niet nodig om deze in de post te zetten en heb hem dus maar in de bijlage gezet.

Er staat U103 611C op, dan kom ik wel uit op een 10k pot meter(op Google). Mijn 100k weerstanden heb ik ook gevonden.

Als ik geen muziek op zet dan krijg ik(als mijn potmeter op de laagste stand staat): 379-383 binnen, als de potmeter helemaal rechts staat 400-403.

Echter als ik mijn muziek aanzet, dan gebeurt er bijna niks. Zie mijn programma en resultaten hieronder.

[code]
void setup() {
  // put your setup code here, to run once:
  Serial.begin(9600);
}

void loop() {
  // put your main code here, to run repeatedly:
  
  double SignaalNaarVoltage = 5.00 / 1023.00 ; //5V delen door 1023, zodat ik de verhouding krijg van volt/perinkomend signaal.
  Serial.println(SignaalNaarVoltage*100); //Dit is 0.00 en moet 4.88mV zijn daarom *100 zodat het antwoord .49 is (ik wil weten of de omreken factor klopt)
  int Signaal = analogRead(A0); 
  double Voltage = Signaal * SignaalNaarVoltage; //Inkomend signaal maal omrekenfactor
  
  Serial.print("Het signaal is: ");
  Serial.print(Signaal);
  Serial.print("    Het voltage is: ");
  Serial.println(Voltage);


 
  delay(100); //Om het aantal resultaten te beperken, zodat ik goed kan zien wat er gebeurd als ik mijn volume verander.
}

[/code]

resultaten in onderstaande afbeeldingen:

(A): Hier is mijn volume 0

(B): Hier is mijn volume 100

De verschillen zijn zo klein, maar dit kan worden opgelost door een opamp toe te voegen?