WIFI shield werkt niet meer na update van firmware

Het probleem is opgelost.
Het bovenbeschreven probleem had meerdere oorzaken, maar de hoofd oorzaak was toch een defect Wifi shield. Nadat ik het printje had vervangen door een nieuw exemplaar waar ik maar liefst 3 weken op heb moeten wachten kon ik het programma uren zonder problemen laten werken.
Een ander probleem was onder andere de voeding die ik voor de UNO gebruikte. Ik had hier een van de standaard snoervoedingen gebruikt die ik nog een aantal had liggen, maar die gigantisch in elkaar storten als je deze gaat belasten. het heeft dagen geduurd voor ik dit in de gaten had.
Verder gaf mijn internet repeater problemen. Hoewel deze een sterker signaal afgaf dan mijn router weigerde het wifi shield te werken wanneer ik het via de repeater probeerde.
verder is het zo dat de hostnaam hoofdletter gevoelig is, waardoor ik soms wel een hoofdletter gebruikte, en andere keren weer niet.

Omdat ik met meerdere problemen te maken had was het erg moeilijk om de vinger op de zere plek te leggen, maar nu werkt het Wifi shield perfect. :smiley: :stuck_out_tongue: :lol:

grtz frans