mangler en der kan lave en styring til min robomower rl 2000

Hejsa alle....

jeg mangler en der kan lave en styring for mig, der ved hjælp af gps styring, kan styre min robot plæneklipper.

Jeg har altid problemer med min robot plænekliopoer går i stykker i hovede kortet, det er rat dyrt at skifte... systemet er simpelt fordårligt...

Så jeg mangler en der kan kombinere en arduino, med gps til at kunne styre de 2, 24 volt motorer som styre robotten rundt. Samt sætte klipperen i gang. MIn tanker er at man ved hjælp af gps kordinater kan logge kordinater, nok til robot klipperen kan klippe græsplænen bare nogen lunde... Som jeg kan se på you tube med gps styret rc biler, har de en tendens til at køre i cirkler, ofte for at finde den rigtige vej, dette er kun en god ting til at få klippet græsset. Da robot plæneklipper normalt arbejder efter præncippet om at de klipper det samme sted flere gange......

HÅBER AT HØRE FRA JER....

MVH Nordholm84@hotmail.com

Ikke helt nemt ...

Uden at vide det, så mener jeg ikke at det er godt nok med GPS. Den fungerer vel som robotstøvsuger - random walk, indtil den støder ind i en mur aller nedgravet "strøm hegn".

Har du ellers fået styr på elektronikken/mekanikkenog det kun er lidt software problemer (Og i øvrig, nu er det jo snart efterår og græsset gror ikke mere)