besoin d'un vendeur car alpha-crucis ne livre pas...

Mercredi et toujours rien, le service après vente est toujours autant décevant. J'ai été stupide de laisser encore une chance et d'attendre le lundi. Ce ne sont pour moi que des moyens de gagner du temps et de décourager les clients mécontents. Je vais devoir prendre du temps et de l'argent pour envoyer un recommandé pour être remboursé de ce qu'ils me doivent encore. C'est vraiment pénible. Surtout que les derniers contacts étaient rassurant on m'a même demandé d'être professionnel et que tout se passerait bien. Sauf que la je ne suis pas le professionnel dans cette situation. Et je ne le serai sans doute jamais, j'irai plutôt chez RS, Sparkfun, lextronic directement.

Apparemment adafruit va arrêter avec eux car ils ont reçu beaucoup de plaintes...

Voici un mail d'adafruit:

hello everyone,

we wanted to post and let you know we are no longer allowing alpha-crucis to be a reseller of adafruit products. below is the email we sent today to their team.

thank you for alerting us to this, a lot of complaints came in around the same time and we decided to end their distribution of adafruit products.

please let us know how much ($ USD) in adafruit products they owe you and we're going to just take care of that because we care for our customers, even when they purchase from a reseller. we'll give you store credit for the amount they owed you.

you can email us at support@adafruit.com

thanks,
phil and limor
adafruit

Quote
Begin forwarded message:
From: adafruit@
Subject: customer complaints about alpha-crucis & distributor status
Date: February 6, 2013 10:59:22 AM EST
To: store@, franckf@, maries@ florentf@, marief@

hi,

over the last few months we've received many complaints from your customers regarding communication, legal threats and customers being "black-listed".

your customers are also sending in links/posts about their bad experiences with alpha-crucis:

we have decided to remove the reseller status of your account and have removed alpha-crucis from the distributor listings.

marie, you've been a pleasure to work with, please feel free to contact me directly for any follow up needs/payments/support.

.....


Je n'ai pas de chance ce qu'il me manque ne vient pas de chez adafruit mais sparkfun...
Ca renforce mon opinion très positive sur adafruit et leur matériel.