Arduino device (RGB, buzzer & vibratino mo

(deleted)

Spijtig dat je niet wat meer tijd hebt genomen om dit zelf te schrijven, het is niet moeilijk en heel leerzaam!

Je gaat hier weinig mensen vinden die je opdracht voor jou willen doen als het voor een school is vrees ik ook.

Als je beslist om er toch nog aan te beginnen wil ik je gerust helpen zodat je het zelf kan want zoals ik al zei, het is helemaal niet moeilijk!

Hoi niek1201, welkom !

Ik denk dat je wel een les geleerd hebt uit deze opdracht, maar dat het niet de beoogde les is geweest.

Wanneer je een beetje fantasie hebt, vind je de antwoorden op je vragen in de voorbeelden die bij de Arduino IDE meegeïnstalleerd zijn.

Je zult alleen moeten herkennen in welke van de voorbeelden de stof zit die je nodig hebt.
Voor sommigen zal dat heel snel terug te vinden zijn, voor andere moet je dus wat fantasie gebruiken en een variant van het betreffende voorbeeld moeten maken.
Maar dat is nou juist het leerproces, en dus ook de reden waarom jij precies die opdracht kreeg.

Lees vooral ook eens de onderwerpen hier in het Nederlandstalige deel die van een punaise voorzien zijn.
Daar staat heel nuttige informatie in.

allereerst zul je dus de analoge ingang van 0 tot 1023 om moeten zetten naar een hoek.
dat kan met de functie map()
dan kun je dus een functie maken om te kijken waar de potmeter staat. bijv met if x<60 && x >0 ){potlaag=true}
en zo voor de andere ook.
de buzzer kijken wat de vorige stand is en de huidige als dat is veranderd dan doe je de actie .
kan ook met if potlaag==true && pot2== {buzzer, potlaag=false}
en je word verder geholpen als je jouw code geeft.