waar bestel jij je PCB's?

Beste allemaal,

Ik vroeg mij af waar jullie je pcb's online bestellen.

Er is zo veel te vinden, ik ben op zoek naar persoonlijke ervaringen.

Ik doe al jaren zaken met iteadstudio. Ik zit nog wel pcbway te overwegen om een keer te testen.

Ik kwam pcb way ook tegen. Ik zal even kijken naar iteadstudio nog. Bedankt voor je antwoord.

Heb maar gekozen voor pcbway. Aangezien er een beetje haast bij is met DHL anders doet het er een maand over. 5 dollar pcb's 25 dollar verzenden. Anders was het 7 dollar verzenden.

Laat ff wat weten als ze binnen zijn. SMD werk?

Zal ik doen. En nee voor mij geen SMD nog, ik zit nog in de beginfase van het solderen en begin net met de ondekking van de barebones. Nu nog en true hole barebone pcb.

Ik heb al gemerkt dat er zeer snel gereageerd wordt op vragen via de skype chat, dus dat is alvast een pluspunt. (Goed Engels ook)

Voormij is bijna alles SMD dus ik moet ff kijken wat de minimum maten zijn. En dan mn de vias

PCB's vandaag ontvangen.

Moet zeggen dat ze erg netjes eruit zien. Alles klopt. Ze zijn schoon, de prints zijn duidelijk en de randen zijn afgewerkt. niet scherp of kartelig.

Foto’s :slight_smile:

Als je specifieke dingen op de foto wil hebben laat maar even weten.

Zien er prima uit

Zelf maar ff aan het testen geslagen. Simpele PCB voor een P-Mosfet Switch met galvanische scheiding en conventionele componenten. Als ie top is, dan ga ik nog eens een SMD variant proberen (maar dan komt er weer een stencil bij). Ben tegenwoordig nogal vaak bezig met pMosfets tot 24V (gaan rustig tot 30V) en dan er 10A met pwm doorheen jakkeren. Dus zocht ik kant en klare P-Channel modules.... En natuurlijk niet te vinden. Wel N-Mosfet (IRF520/530/540 meestal). Deze is met de IRF4905.
Dus net verstuurd en met DHL mag ie overkomen. Kijken of ik ze binnen een week binnen heb :slight_smile:
Dit moet hem worden

Ik ben benieuwd naar jou bevindingen. Ik vond het erg leuk om mee te kunnen kijken hoe ver in de productielijn mijn pcb was. Je kan er verder niets mee maar gewoon leuk om te zien waar ze nog mee bezig zijn.

DHL versturen was bij echt bijzonder snel. Je betaald wel wat maar als je het snel moet hebben is het er ook daadwerkelijk snel.

Printjes zijn met DHL binnen een week binnen. Dat is wel lekker snel!!!
Van de week eens solderen en daarna een SMD variant bestellen.

Mooi ik heb ook al lekker mogen werken met die van mij. Degelijke plaatjes die niet zomaar opgeven. Correcties zijn mogelijk zonder dat het allemaal los komt te zitten van het boardje.

Ben benieuwd naar jou bevindingen van je smd versie straks.