RFID scanner + NRF240L1

MAS3:
Het probleem is dat je nog veel niet snapt, en dat je steeds meer fouten maakt.

Sorry klopt, ik begrijp er inderdaad helemaal niks van.

MAS3:
De laatste fout is dat Nico tegen je zei dat je a OF b kon doen, en jij vroeg of je dan ook b EN c kunt doen.

Klopt, dit komt dus omdat ik het niet helemaal begrijp.

MAS3:
Als jij ziet dat er een CSN (Chip Select (Not) vermoed ik) en een CE (Chip Enable) pin op je module zitten, zou je dan niet gaan uitzoeken waar die pins voor zijn, en hoe je die moet aansturen ?

Heb ik gedaan als het goed is werken deze met SPI en moet ik deze definen aan het begin van de code, bijvoorbeeld de
RF24 radio(7, 8)
de 7 en 8 zijn dan de CSN en de CE pinnen.

MAS3:
Jouw beide modules die MOSI, MISO (wat betekenen die twee termen eigenlijk ?)

MOSI = Master Output Slave Input
MISO = Master Input Slave Output

MAS3:
kunnen parallel worden aangesloten op de Arduino.

Sorry dit begrijp ik ook niet helemaal, heb je hiervoor misschien een foto of iets, ik snap natuurlijk dat je serie en parallel hebt maar ik snap niet zo 1, 2, 3 hoe je iets parallel op de Arduino moet aansluiten.

MAS3:
Volgens mij is dit de 3e keer dat ik dat vertel in deze thread.

Nogmaals sorry :S

Om nog meer fouten te voorkomen vraag ik me af, bedoelen jullie dit? Of is dit mogelijk? In de bijlage heb ik in Fritzing een foto gemaakt met de pinnen. Zoals je ziet ga ik de NRF24 via pin 5 en 6 'besturen' via SPI communicatie. En sluit ik de MOSI, MISO, SCK, GND en VCC van de NRF24 aan op die 6 pinnen daar op het Arduino board. De RFID stuur ik aan met de pinnen 7 en 8 ook via de SPI communicatie.
De RFID kon ik niet vinden in Fritzing dus die moet je je even inbeelden op het breadboard (ik heb niet de voeding pinnen erbij gezet in Fritzing voor de RFID maar dat is nu even niet van belang).
Doe ik nu weer wat heel stoms? Of is dit wel goed...?

Nogmaals bedankt voor de hulp en het geduld.