timer probleempje

Beste Nico,

Bedankt voor de ( positieve) kritiek want daar kan ik wel mee omgaan :wink:
Je hebt gelijk dat je schrijft dat ik de marathon probeer te lopen, terwijl ik nog niet op mijn eigen benen kan staan. Zoals ik al schreef heb ik de starterskit nog niet binnen en kan dus nog niet experimenteren
(gaat zeker gebeuren). Daarnaast heb ik geen verstand van electronica dus dat is nog een extra probleem maar wel oplosbaar.
Ik gok dat mijn project voor de wat meer ervarene programmeur , een eitje zal zijn.

Wat mijn projectje betreft ,weet ik precies wat ik wil.
Omdat ik nog geen ervaring heb, heb ik het project in 4 delen gesplitst, nl timer, display, spraak en nog wat extra hardware.
De uitdaging is dat ik (nog) niet weet hoe dit te realiseren daar ik de programmeertaal niet machtig ben.
Zolang je niet weet wat de mogelijkheden zijn in de programmeertaal, kun je volgens mij ook geen oplossingen bedenken. Dit zal door de starterskit zeker verbeteren.

Omdat ik nog niet kan experimenteren en ik natuurlijk toch het nodige probeer voor te bereiden stel ik misschien vragen die onlogisch voorkomen.

Ik wil wel duidelijk zijn dat ik het waardeer dat jullie mijn vragen beantwoorden!
Ook hoef ik geen pas klaar antwoord zoals al eerder in dit draadje gebeurd is.
Als ik de juiste richting krijg wil ik het zeker eerst zelf proberen uit te zoeken.
Dit project zal dadelijk zeker vaak in de praktijk gebruik gaan worden.

Ik hoop dat jullie in de toekomst mijn vragen willen blijven beantwoorden.