Go Down

Topic: Arduino Pro Gateway already claiamed /!\ (Read 538 times) previous topic - next topic

ProjetCapteurs

Bonjour/bonsoir !

Pour un projet scolaire j'ai alors eu besoin d'utiliser 5 MKR WAN 1300 et 1 passerelle Arduino Pro Gateway, alors connecté sur le site Arduino j'ai commencé à relier mes 5 MKRWAN, tout ceci étant fait et bien enregistré sur mon Device Manager j'ai alors continué avec ma passerelle qui m'a alors refusée l'accès car je cite :
"We were not able to activate your Arduino Pro Gateway. Error: device has already been claimed "

Stupéfait, je commence à me renseigner si ce problème a deja été reporté et en conclusion on me recommande de contacter le support pour réinitialiser mon code S/N.

Avez vous deja été dans le meme cas ou/et avez vous des solutions pour que l'on puisse connecter notre passerelle sur notre compte?

Merci d'avance.

////////////////

Hello !

For a school project I then needed to use 5 MKR WAN 1300 and 1 Arduino Pro Gateway, then connected to the Arduino site I started to connect my 5 MKRWAN, all this being done and well saved on my Device Manager I then continued with my gateway which then denied me access because I quote:
"We were not able to activate your Arduino Pro Gateway. Error: device has already been claimed"

Amazed, I start to find out if this problem has already been reported and in conclusion I am recommended to contact support to reset my S / N code.

Have you ever been in the same case where / and do you have solutions so that we can connect our gateway to our account?

Thank you.

pert

Hi @ProjetCapteurs. I'm sorry to hear you are having troubles with your Pro Gateway. Have you contacted support via this form?:
https://store.arduino.cc/store-support

ProjetCapteurs

Hi,thanks you i am actually doing it ^^

Go Up