Implementeren van blink without delay in u8glib sketch

Buitengewoon hartelijk dank. Jullie antwoorden leveren inspiratie op om verder te gaan met pogingen om BWOD goed aan de praat te krijgen met dit u8glib-afhankelijke OLED. Bij TFT display met ILI controllers die draaien onder <mcufriend_kbv> is het allemaal niet zo'n probleem met m'n bitmapjes. Daar werkt BWOD prima. Bij mij is het zo dat ik op een gegeven moment vastloop in hopleoos ingewikkelde sketches waarbij, als je helder logisch denkt, de oplossing bij nader inzien heel eenvoudig is. Menselijke breinen werken nu eenmaal niet volgens keiharde logica en als je eenmaal de mist in gaat duurt het even voordat die optrekt..

Ik ben een fan van subroutines omdat daarmee een sketch modulair wordt, overzichtelijk, en omdat problemen per subroutine kunnen worden opgelost. Het is ook vrij eenvoudig om goed werkende subroutines copy-paste in nieuwe projecten te gebruiken. Heel, heel lang geleden, in MBASIC, was het sport veel GOSUBs te programmeren. Zelfde idee.
Nu dus aan het werk met BWOD in u8glib en daarna u8g2lib om displays te 'temmen'