Go Down

Topic: Nederlandse videoserie - Arduino voor beginners (Read 16419 times) previous topic - next topic

BasOnTech

Hi,

Ik heb je tutorials met plezier bekeken! 1 verzoekvraagje; Zou je een tuto willen maken met een RC receiver waar je de opdrachten aan een servo omzet naar bv het aan en uitzetten van een LED?

gr.
Bedoel je een 433Mhz zender of een echte zender die je ook voor RC vliegtuigen gebruikt?
Maakt Nederlandstalige Arduino videolessen op https://arduino-lessen.nl

fritssluijter

fijn dat de code erbij zit. heb me geabboneerd met youtube.

lucverbrugghe

Hey , ik ben reeds een oudere rakker die zich jaren heeft beziggehouden met werken (maintenance manager) en af en toe eens mijn oude treinen vanonder het stof heb gehaald. Ben begonnen met alles zo veel mogelijk te digitaliseren en vond het de moeite om eens naar Arduino te gaan zien om mijn wissels en andere zaken te besturen.
Heb nu een Megaatje aangeschaft en enkele servo's en ben er mee aan het spelen.
Dit lukt behoorlijk.
Heb ondertussen ook reeds diverse zaken op interpret :-) opgezocht en toegepast en ben ook op uw site terechtgekomen!
Puik uitgelegd!
Mooi zo.
Ken wel wat van hardware (electronica) maar de software die nu gebruikt wordt voor de Arduino is niet echt mijn ding, maar ik zoek het wel op.
Indien je wat hardware vragen zou hebben, schiet maar af , misschien kan ik wel een helpende hand reiken !

Go Up