Arduino ethernet shield

slave sono nuovo di questo forum ho un problema su cui ci lavoro da deu settimane e non riesco ad uscire fuori.
allora ho un database sul mio portatile che dovrebbe ricevere attraverso un script php i valori di un sensore, il sensore è mq-7,
ho provato a mandare la varabile con il metodo post e get ma non ce la faccio non riesco capire proprio dove sbaglio... aiutoooooooooo :astonished: :astonished: :astonished: :astonished: please è per la tesina che dovrò presentare a breve

Please post in english. This an English language forum.

I tried to use Google Translate but the result doesnt make much sense.

slaves are new to this forum I have a problem on which we work deu weeks and I can not get out.
then I have a database on my laptop that should get through a php script the values ??of a sensor, the sensor is square-7,
I tried to send the Variable with the post method and I can not get but I can not figure out just where wrong ... aiutoooooooooo smiley-smiley-eek eek eek smiley-smiley-eek please is for the essay that I have to submit a short

Google Translate thinks you wrote in Italian, but this may not be correct :wink: