Arduino gebruikers Vlaams-Brabant

Ben op zoek naar iemand die een zeer goede kennis heeft van Arduino, evt ook Raspberry Pi en/of Phyton om enkele projecten te laten ontwikkelen (tegen vergoeding).
Bij voorkeur in de regio Leuven.

Laat iets weten,

Dirk

Misschien iets meer informatie over wat voor projecten je wilt laten ontwikkelen, ook al heb je hele goede kennis van Arduino ligt het er alsnog heel erg aan wat je moet maken, alles verschilt natuurlijk.
(Ik ben hier zelf ook maar een beginner hoor, maar zo kunnen mensen je sneller helpen :D).

Een tijd geleden dat ik hier ben ingelogd maar nog steeds actueel:

Eén van die zaken is bijv dat 4 à 5 buttons oplichten volgens een bepaalde volgorde. Als men na de sequentie die buttons in dezelfde volgorde indrukt, is er een output/trigger.

Dat is dus het spelletje uit de 80'er jaren genaamd simon.
Het bestond uit een ronde schijf met grote knoppen die per stuk een kwart van de schijf innamen.
Elke knop had zijn eigen kleur (rood, groen, blauw en geel, niet per se in die volgorde), die konden oplichten.
De knoppen lichtten op, en er klonk een bijbehorende toon per knop.
De spelers moesten dan de knoppen in dezelfde volgorde indrukken.
Eerst 1 toon, dan 2 tonen en zo voorts.
En steeds sneller.

Als je googelt naar arduino simon game, dan moet je al gelijk een hoop vinden dat je dan alleen nog maar hoeft na te bouwen.

De truc is dan natuurlijk dat je als je dat eenmaal aan de gang hebt, je het dan je eigen draai gaat geven.

klopt, het is ongeveer zoiets. Dit opzoeken en exact in elkaar steken zal na enige uren mss nog wel lukken maar deze variant erop - wetende dat dit onderdeel maakt van een groter geheel - is voorlopig voor mij te hoog gemikt.
Het is ook teveel om op korte tijd rond te krijgen.

Dus als er kandidaten zijn om mee te helpen (tegen vergoeding) aan een zeer leuk concept, PM me.