Arduino Jam 2015 van 20 to 22 maart

Wil je met anderen in een fablab een arduino project uitwerken? Kom dan naar Gent voor de arduino Jam. Meer info op http://arduino-jam.org/enter-the-jam/ Ik zal er zijn Jantje

sorry jan, dat valt gelijk met de radiovlooienmarkt in rosmalen, en daar ga ik al 30 jaar naar toe.
Dus helaas, maar ik hoor graag hoe gezellig het was.

een week later is er een arduino dag in zwijndrecht, daar kom ik waarschijnlijk wel naar toe.

shooter: een week later is er een arduino dag in zwijndrecht, daar kom ik waarschijnlijk wel naar toe.

Link?

En vertel er ook gelijk bij of dat het Belgische of het Nederlandse Zwijndrecht is.

Dank je wel Jantje voor de post :D

Er zijn nog plaatsen, en vergeet niet, het is met kost en inwoon ! m.a.w. er is een slaapplaats en er wordt gekookt ! en dat allemaal voor slechts 30 euro !!!!

Dat is dus, zoals op kamp gaan en heel de tijd met Arduino mogen spelen !

Allemaal welkom

Is er de mogelijkheid om eens gewoon te komen kijken? Ik ben van gent en kan me niet vrijmaken voor heel dat weekend, maar wil wel eens een kijkje komen nemen (en wie weet volgend jaar wel meedoen)

@racemaniac
Dat kan zeker
Het gaat door in timelab. http://www.timelab.org/
Met vriendelijke groeten.

't zag er leuk uit :). als'k tijd heb ga'k me volgende keer ingschrijven XD. en reactie van m'n vriendin na het zien van't lekkere eten "als gij dat ook eens gaat doen, pakt ge wa fruit mee voor uzelf" XD.

Er was fruit :-) lekkere druiven. Er waren ook interactieve planten, muziekmakende robots, robots aan lange kabels, oude joysticks, een paar rare eieren, verlichte platen en de winnaar was: "de goede oude pong"

Tot de volgende keer dan maar weer.

Jantje

PS @racemaniac Pak je vriendin mee, kan ze zelf voor een project en fruit zorgen ;-)

we waren tegen het einde aan komen kijken, en de tafel vol chips & koekjes, en de hotdogs als middagmaal lagen net klaar :D. 't zag er wel super leuk uit, de pong met licht was idd goed gemaakt. 'k ben benieuwd of de muziekmakende robot af geraakt was. en 'k vond de atari joystick module wel mooi afgewerkt :). En ben nog bezig met de vriendin de wet van Ohm te leren en hoe je een led laat branden. Arduino jam zal nog even duren :).

voor zwijndrecht dat is bij antwerpen sorry spille@inuits.eu of inuits.eu het staat als makerday op de home page, en bij zwijndrecht (nederland is het in rotterdam zie zelfde homepage. (weet nog niet waar ik naar toe rij, beide even ver van shertogenbosch