Arduino Progamma Instaleren "Launch4j"

Hallo, Ik heb zojuist het programma van arduino hier op de site installeert, maar zodra ik net over de helft van de installatie ben komen er allemaal errors en ik kan dan kiezen uit Afbreken, Opnieuw, Negeren (Dit komt meer als 10x voor achter elkaar) Ik druk bij allemaal op negeren.
Dan als de installatie klaar is start ik het programma op en doet niets en krijg na een tijdje de melding "Launch4j" Dus kan ik nu niets iemand een oplossing alvast Bedankt! =(

Ralph Stoop

Welk besturingssysteem?

nicoverduin:
Welk besturingssysteem?

Van computer Windows 7 en van de arduino programma 1.5.6

Als eens een lagere versie geprobeerd? Ik werk met W7 en 1.5.2. en dat gaat prima. Kan ook zijn dat je andere software erop hebt zitten die "bijt".

Overigens dit lijkt ook erg op jouw probleem : [HELP] Launch4j - An error occurred while starting the application. - Installation & Troubleshooting - Arduino Forum

nicoverduin:
Als eens een lagere versie geprobeerd? Ik werk met W7 en 1.5.2. en dat gaat prima. Kan ook zijn dat je andere software erop hebt zitten die "bijt".

Overigens dit lijkt ook erg op jouw probleem : [HELP] Launch4j - An error occurred while starting the application. - IDE 1.x - Arduino Forum

Nope, geen een versie werkt en ik heb geprobeerd wat op die link staat een nee geen resultaat ik heb niet eens Bluetooth op me PC

Kijk eens in je apparaten beheer, en zie of er geen USB bus de boel blokkeert.

Indien ja, gooi je de handel van Arduino eruit. Ook die linken, verwijzingen en dergelijke uit de reg.
Bij mij werkte het dan wel, na vergeefse pogingen....

Ik werk met Win8.1, maar beleefde dit ook op Win7
Met regelmaat van de klok, formatteer ik mijn laptop.

Ook je Java checken?

Hoi Ralph, en welkom.

"Launch4j" spreek je uit als "Launch for Java".

Heb je wel Java geïnstalleerd ?
Zonder Java geen IDE.

Heel belangrijk detail bij Java: zorg dat het ding up to date is.
Java is bovengemiddeld hackgevoelig, door diens aard.