Graag kom ik in contact met mannen of vrouwen die werken met Arduino om allerlei meet en regelfuncties te besturen. Er ligt een interessant project waar Arduinoprints en software kunnen worden toegepast. Stuur een berichtje naar atp@kpnmail.nl
Het forum biedt wel e-mailmogelijkheden, dus u hoeft uw persoonlijk adres niet op te geven.
je zou meer details moeten geven.
als u op zoek bent naar freelance ontwikkelaars, is er een forum (in het Engels) dat meer geschikt is ➜ Jobs and Paid Consultancy - Arduino Forum
J-M-L heeft gelijk:
Dit is een groot forum met veel dagelijkse bezoekers.
Dat maakt het ook een magneet voor mechanismen ('bots') die op zoek zijn naar gegevens als telefoonnummers en e-mail adressen.
Daarom moet je die nooit kant en klaar publiceren, want binnen de kortste keren krijg je ongelofelijke hoeveelheden spam en soortgelijke troep binnen.
Gezien de samenstelling van je 1e post, is de link die J-M-L gaf, ook de juiste plaats voor dit soort zaken.
Verder vind ik de informatie die gegeven word, nogal vaag.
Het oosten is van delfzijl tot vaals. Ik woon halverwege. Is dit een beetje in de buurt, vertel dan wat meer wat je wil en wat precies de bedoeling is.
Is Vlaanderen al weer geannexeerd volgens de Nederlanders?
Jantje, is je reactie op mijn berichtje ?
Want ik snap het niet......
Neen hoor. Op de titel van deze draad "Arduino programmeurs in het Oosten des lands"
Ter jouwer info: het Nederlandse gedeelte van het Arduino forum is opgestart door 2 Vlamingen
Niet dat je die hier nog vaak ziet, maar goed, het oosten van het land is dus voor mij +- wallonie en daar spreken ze Frans
Beste Frits en Jantje,
Dank voor jullie reactie. Wat leuk dat jullie onze Vlaamse vrienden er gelijk bij betrekken, voor mij zijn ze welkom.
Maar wat is precies het oosten van het land? Wel ik woon in Doetinchem en van daaruit ontwikkel ik detectie-instrumenten.
Momenteel ligt een vraag voor of het mogelijk is om enkele soorten planten, t.w. Akkerdistel, en Ridderzuring te kunnen herkennen in graslanden ( die laatste eerst zonder bloemen, later wellicht ook met bloemen.) Omdat herkenning via vorm en kleurherkenning te veel tijd en rekencapaciteit kost is gezocht naar een alternatieve mogelijkheid. Die is gevonden in de vorm van radardetectie. Genoemde. Planten zijn beduidend hoger dan de grassen en ik onderzoek momenteel of de reflectiepatronen en de meting van de afstand voldoende betrouwbaar is om daaruit een positief detectiesignaal te halen. De uitlezing gaat momenteel middels een klein scherm. Goed voor nu, maar om een signaal (go-no go) te produceren waarmee een achterliggende schakeling kan worden getriggerd, moet het uitgaande signaal van de radar worden bewerkt. En daar kan wellicht een Arduino een rol spelen. Ik werk samen met een partner die Arduino’s inzet voor taken rondom drone’s en autonome vaartuigen. Er is echter behoefte aan mensen die thuis zijn in de programmering en installatie van Arduino modules. We hebben niet alle kennis in huis maar denken dat we meer met de Arduino kunnen doen en dat willen we graag. Vandaar mijn oproep op dit forum om in contact te komen met Arduino fans die een bijdrage kunnen en willen leveren. Er is meer technische informatie beschikbaar van de radar en de doelstellingen. Als je echt interesse hebt, deel ik die informatie. In een vervolgstap kunnen we dan nadere afspraken maken omtrent een mogelijke samenwerking.
Met vriendelijke groet,
Gert R.J. Smit.
Allee jan die hollanders denken dat alles van hen is. Liege is ook mooi hoor.
ik heb je gemist op de makerfair.
Het is al weer een paar jaartjes geleden dat ik naar een makerfair geweest ben.
Maar ik ben het stof in eindhoven nog niet vergeten.
This topic was automatically closed 120 days after the last reply. New replies are no longer allowed.