Avrdude: ser_open(): can't set com-state for "\\.\COM6" Failed uploading: uploading error: exit status 1

Hallo,

Ik probeer de Arduino code voor het calibreren van een SI5351 te uploaden (examples Etherkit) naar mijn Arduino Uno board , maar ik krijg steeds deze boodschap. Ik heb ook geprobeerd met een Arduino Nano (old bootloader) en dat gaat wel goed. Graag help, want ik zit helemaal vast. Hans

Je bericht is verhuisd naar een geschiktere forum categorie @hanstap.

Neem in de toekomst a.u.b. wat tijd nemen om de meest geschikte (forum categorie) te kiezen voor je onderwerp. Er is een "About the _____ category" onderwerp aan de top van iedere categorie die het doel van die categorie aangeeft.

Dit is een belangrijk onderdeel van het verantwoordelijk gebruik van het forum zoals is uitgelegd in de Nederlandse gids "Hoe haal je het meeste uit het forum" en in de uitgebreidere Engelse gids "How to get the best out of this forum". Deze gidsen bevatten ook een weelde aan andere informatie, lees het a.u.b.

Bij voorbaat dank voor je medewerking.

Hallo. Ik heb de CH341 drivers geïnstalleerd (stond ook op forum) en het werkt nu! Thanks all,

1 Like

This topic was automatically closed 180 days after the last reply. New replies are no longer allowed.