Ayuda al desconectar arduino uno

Al tener conectado mi arduino uno a mi laptop y insertar el código todo funciona bien Pero! Al desconectar el arduino de mi laptop hace una sola función de las 10 programadas y se traba en esa posición Mi código es de un carro controlado por Bluetooth Que puedo hacer!?

[google translate]By having my arduino connected to my laptop and inserting the code everything works fine But! When disconnecting the arduino from my laptop it does a single function of the 10 programmed ones and it locks in that position My code is from a car controlled by Bluetooth What I can do!? [/google translate]

1) What kind of car? Remote controlled car or a real car? 2) How is the Arduino powered if not connected to the PC? 3) How about showing your code? Just in case, please read How to use this forum - please read., specifically point #7 about posting code.

Note You posted this in the English section, hence the answer in English. If you feel that your knowledge of English is insufficient, please ask a moderator to move this to the Spanish section by clicking the 'report to moderator' link under your post. [google translate] Usted publicó esto en la sección de inglés, de ahí la respuesta en inglés. Si cree que su conocimiento del inglés es insuficiente, pídale a un moderador que lo traslade a la sección en español haciendo clic en el enlace 'informar al moderador' debajo de su publicación. [/google translate]