Bomba de agua regulable//Adjustable water pump

Buenas tardes,
vamos a hacer un proyecto basado en Arduino Uno. Mi idea es controlar el flujo de agua que alimenta a un barril, de manera que siempre tenga el nivel de agua que queramos, pero no quiero implementarlo usando relés, quiero un control continuo, lo que significa que a veces la bomba debe dar x litros/hora, y otras veces y litros/hora.
El problema es que no estamos seguros sobre qué bomba usar. La idea principal es usar una bomba peristáltica, pero he visto que el flujo que da es discontinuo, así que puede haber problemas con los caudalímetros.
¿Alguien puede aconsejarnos qué tipo de bomba usar? La bomba chupará agua de un depósito, y la llevará al barril que queremos controlar, que no será de más de 1 litro.
Gracias por su ayuda.

Good evening,
I am going to do a project based on Arduino Uno. My idea is to control the waterflow that feeds a barrel, so it always has the level of water I want, but I dont want to do it using reles, I would like a continuous control, which means that sometimes the pump must give x litres/hour, and others y litres/hour.
The problem I have is that I am not sure about which pump to use. The main idea is a peristaltic pump, but I have seen that the flow it provides is discontinuous, so there might be some problems with the caudalimeters we are planning to use.
Does anyone know any kind of pump that might work well in this situation? I am talking about pumping water from a deposit to a barrel of 1 litre, not much bigger.

Thank you.

Just use a small pump driven by a brushed D.C. motor. A suitable motor driver will run this at any desired speed.

jremington:
Just use a small pump driven by a brushed D.C. motor. A suitable motor driver will run this at any desired speed.

Thank you, then I guess a PWM should be enough for controling the flow.