Compilatie fouten met arduino 1.5.7

Met arduino 1.5.5 heb ik dit probleem niet.
Na installatie van arduino IDE versie 1.5.7 heb ik het 'Blink' programma geopend, dat als voorbeeld is meegeleverd. Ik draai onder Windows 7 64-bit en gebruik een Arduino Yún board.
Met Ctrl+R start ik 'Verifieer/Compilatie', maar krijg de volgende foutmelding: Fout bij het compileren.

Arduino: 1.5.7 (Windows 7), Board: "Arduino Yún"

C:\Program Files (x86)\Arduino1.5.7/hardware/tools/avr/bin/avr-g++ -c -g -Os -w -fno-exceptions -ffunction-sections -fdata-sections -MMD -mmcu=atmega32u4 -DF_CPU=16000000L -DARDUINO=157 -DARDUINO_AVR_YUN -DARDUINO_ARCH_AVR -DUSB_VID=0x2341 -DUSB_PID=0x8041 -DUSB_MANUFACTURER= -DUSB_PRODUCT="Arduino Yun" -IC:\Program Files (x86)\Arduino1.5.7\hardware\arduino\avr\cores\arduino -IC:\Program Files (x86)\Arduino1.5.7\hardware\arduino\avr\variants\yun C:\Users\Bert\AppData\Local\Temp\build4208432295701766455.tmp\Blink.cpp -o C:\Users\Bert\AppData\Local\Temp\build4208432295701766455.tmp\Blink.cpp.o

Wat me als eerste opvalt is, dat het eerste commando 'slashes' gebruikt en alle volgende commando's 'backslashes'.
slash: C:\Program Files (x86)\Arduino1.5.7[b]/hardware/tools/avr/bin/[/b]avr-g++
backslash: C:\Program Files (x86)\Arduino1.5.7\hardware[b]\arduino\avr\cores\arduino[/b]

Is dit een bug in de code van de arduino IDE 1.5.7? En zo ja, is dit te verhelpen of moet ik wachten op de volgende update?
Het is vreemd, dat het niet werkt, zeker omdat wordt aangegeven, dat deze versie compatibel is met Yún en Due.

En wat is dan de foutboodschap? Nu zie ik alleen maar de compileer opdracht.

edit laat meaar. Zie het er boven staan. En verder zegt hij niets?

hier al gevraagd: http://forum.arduino.cc/index.php?board=93.0 ?

Bedankt voor de snelle respons, maar meer is er niet. Zoals het scherm laat zien (attachment), begint de compilatie (opdrachten in venster). Maar genereert meteen een fout. Aangezien dit in versie 1.5.5 niet gebeurd, moet de fout in versie 1.5.7 zitten, die onder Windows draait. Ik zal ook verder op het forum rondneuzen.

Er staat wel meer informatie.
In het zwarte gedeelte onder deze melding (in oranje) staat meer informatie.
Je kunt dat gedeelte groter maken en je kunt er in scrollen.
Controleer deze informatie om meer te weten te komen over het probleem (je zult niet altijd wat vinden, maar je moet er wel ff in kijken).