hallo.
ik vroeg me af,wat krijg je extra als je contribute & download doet??
bij de IDE download,want je kan gewoon ook downloaden??
zomaar een vraag.
het valt me ook op dat er nog zoveel problemen met IDE 1.6.4 ,vermeld worden.
of is die nu stabiel???
gonnie08:
hallo.
ik vroeg me af,wat krijg je extra als je contribute & download doet??
bij de IDE download,want je kan gewoon ook downloaden??
Een groot gedeelte van de tijd die gestoken wordt voor de software ontwikkeling en bugfixing in het Arduino platform wordt niet vergoed en wordt dus gedaan door vele vrijwilligers. Op deze wijze kan de Arduino Software gratis gedeeld worden en mensen zoals jij in staat stellen om met dit soort spul te spelen. Ook de kosten om deze site in de lucht te houden kost best veel geld en moet komen van sponsoren.
Als jij vind dat daar best een kleine vergoeding tegenover mag staan, dan doe je een contribution. Als iedereen vind dat dat niet nodig is, dan heb je op den duur vanzelf geen Arduino platform meer en kan je gewoon een compiler kopen bij een commercieel bedrijf.
ok ik snap dat wel dat er geld moet komen om alles te laten draaien.
maar vroeg me af of als je contributie download doet ,of je wat extra's kreeg,meestal is dat wel zo.
ik vroeg ook nog of IDE 1.6.4 nu stabiel is
maar bedankt voor antwoord.
ik wil een bedrag overmaken,maar kan blijkbaar enkel met creditcard,en die heb ik niet.
hoe nu ,ik heb wel paypal
Dat is een vraag die al veel vaker gesteld is.
Men heeft aangegeven daarnaar te kijken maar ik denk niet dat dat hoog op de prioriteitenlijst staat.
Of het ooit mogelijk zal worden om via paypal te betalen is daarom maar de vraag.
is opgelost hoor.
ik heb gedoneerd met de creditcard van mijn dochter
ik vind wel dat ze wat verdienen ,voor al het werk wat ze doen.
en wij als gebruikers genieten ervan,dacht ik.