Doubt

Good Morning!

I wonder if there is some program that I can use and control the funcionaridade MQ-2 detector sensor Gas Example: If the sensor alarm informing gas at a given location, give the device sends a message to a program reports that a fazamento the (kitchen side). If there is any please inform me similar program for my project become more complete and easy control by the customer. Remembering that this program has to pass the sensor information in real time. Thank you.

In time'm from Brazil and I am new in Arduino which the Lords can pass information will be very grateful.

Atenciosamente,
Tiago Felipe.

Isto é a secção do fórum Portuguesa, por isso pode escrever em Português. Está a trabalhar com uma rede de sensores sem fio? Não ficou bem claro. Que tipo de tecnologia está a usar?

Ops, desculpas.

Enfim, sim eu sou Bombeiro e trabalhamos com centrais de monitoramento em tempo real 24hs por dia, o que eu estavo quero era um programa capaz de ler este sensor 24hs em tempo real e quando o sensor acionassem o alarme para saber em qual localidade que foi este evento através deste sistema.

A identificação da localidade pode ser feita também pelos Display's. Entendeu amigo a minha solicitação.

What cause this error and how to rectify it ?

fork/exec C:\Users\User\Documents\ArduinoData\packages\esp8266\tools\xtensa-lx106-elf-gcc\1.20.0-26-gb404fb9-2/bin/xtensa-lx106-elf-g++.exe: An error in a system binary was detected. Try refreshing the PC to fix the problem.
Error compiling for board Generic ESP8266 Module.