Een hulpmiddel kan nuttig zijn voor u

Een hulpmiddel kan nuttig zijn voor u. EasyEDA is dat ontwerpers toegang hebben tot Open Source modulen ontwikkeld door duizenden elektronische ontwerpers. https://easyeda.com/nl

EasyEDA is een gratis, installatie-vrije, EDA gereedschap op basis van Cloud-technologie, het is ontworpen om elektronica ontwerpers, docenten, technische studenten en elektronica hobbyisten een eenvoudigere EDA ervaring te geven, de ervaring van het automatiseren van het elektronische ontwerp. Het is eenvoudig in het gebruik voor het ontwerp en simuleren van schakelingen en printplaat (PCB) ontwerp en het draait in je web browser.

Cecilla:
Een hulpmiddel kan nuttig zijn voor u. EasyEDA is dat ontwerpers toegang hebben tot Open Source modulen ontwikkeld door duizenden elektronische ontwerpers. https://easyeda.com/nl

EasyEDA is een gratis, installatie-vrije, EDA gereedschap op basis van Cloud-technologie, het is ontworpen om elektronica ontwerpers, docenten, technische studenten en elektronica hobbyisten een eenvoudigere EDA ervaring te geven, de ervaring van het automatiseren van het elektronische ontwerp. Het is eenvoudig in het gebruik voor het ontwerp en simuleren van schakelingen en printplaat (PCB) ontwerp en het draait in je web browser.

Hoi Cecilla, welkom als actief lid op het forum.

Ik zie dat je je hebt geregistreerd in februari, en dat dit je eerste post is.
Alleen ziet het er meer uit als een reclame.

Aangezien gratis niet bestaat, ben ik benieuwd naar wat de kosten zijn.
Alles moet tegenwoordig in de cloud.
Want dat is heel handig.
Maar daarmee geef je je data dus uit handen en moet er dan maar vertrouwen in hebben dat ze veilig zijn en dat niemand er met jouw data vandoor gaat.

Wat als de eigenaar of een hacker van mening is dat jouw ontwerpen wel een van pas zouden kunnen komen, en zo een verzameling 'gevonden' ontwerpen combineert en gaat produceren (ik noem maar iets) ?

Aangezien je in deze thread niets vertelt over jouw fantastische ervaringen met deze tool, vraag ik me ook af wat je ertoe heeft gezet deze thread te starten.

Deze tool is al vaker aan bod gekomen op het forum, al heb ik het nog niet in het Nederlandstalige gedeelte gezien (maar ik heb hier ook niet alles gezien).
Wel is de waarschijnlijk voorlaatste thread, 6 dagen oud.
Want toen heb ik er ook een vraag over beantwoord.

Maar nogmaals, welkom.

Duidelijk een gevalletje 'reclame'. Maar Er zijn er meer. Altium heeft Circuitmaker en is ook gratis EN voor iedereen toegankelijk voor alle ontwerpen. Dat is nu eenmaal het nadeel voor dit soort 'open' oplossingen.