expected identifier before numeric constant

Ik heb een sketch gemaakt om 2 NeoPixel ringen tegengesteld aan elkaar te laten draaien.
Ik heb alles zo ingevuld zoals Adafruit dat ook heeft gedaan bij Multi-Tasking the Arduino deel III.
Wat niet nodig was, heb ik weggedaan, dus alleen de TheaterChase overgehouden.
Maar bij het verifiëren/compileren krijg ik de foutmelding “expected identifier before numeric constant”
Ik heb van alles bekeken en kom er maar niet uit. Ik heb geen ervaring met programmeren cq Arduino. Wie kan mij hiermee op weg helpen …
In de sketch heb ik de onderste delen ook uitgeschakeld met // daar ik verwacht dat deze niet noodzakelijk zijn om de sketch, wanneer het werkt, te laten draaien.

_2x24NeoPixel.ino (3.62 KB)

Je hebt wel een open { voor je loop maar je hebt de sluit } commented met //

Ook heb je de laatste twee functies commended maar je wil ze wel gebruiken. Je doet namelijk

NeoPatterns Ring1(24, 10, NEO_GRB + NEO_KHZ800, &Ring1Complete);
NeoPatterns Ring2(24, 11, NEO_GRB + NEO_KHZ800, &Ring2Complete);

Dus nodig heb je ze :) Of ze doen wat je wilt kan ik zo even niet beoordelen.

Ik heb je code ook even bekeken en geprobeerd te compilen. Er zitten nog heel veel erros in. Er zitten ook Syntax errors in. Probeer deze er eerst eens uit te halen.

Ik heb het originele programma van Multi-Tasking the Arduino gebruikt, en alles wat niet nodig is weggestreept door middel van de // om de niet nodige programmalijnen uit te schakelen. Hiermee heb ik wel het resultaat behaald wat ik voor ogen had. Maar ik snap niet hoe …
Door mijn gebrekkige kennis van Arduino kan ik helaas de boel niet ontleden om hiermee de sketch op te bouwen. En ik heb helaas nergens op het net of in Forums een sketch gezien wat lijkt op de sketch die ik wil maken.
Ik wil namelijk 2 tot 8 NeoPixel ringen aansturen, met op elke uitgang van de Arduino een ring.