Goedemiddag,
ik heb problemen met de gbrl master zip.
Ik krijg die niet ingeladen in Arduino.
Na het downloaden van git hub ga ik vanuit de nieuwste versie van Arduino naar gebruik zip bibliotheek, enter, dan krijg ik de melding downloading niet gelukt de folder is niet waardig.
Toen de gbrl uitgepakt(dat had ik gelezen van Nico Verduin) en die in de map libary gezet ook dat werkt niet.
heel internet afgezocht maar niets kunnen vinden over dit probleem.
Weet iemand nog raad?
begin eens met een simpel ding zoals blink daar kun je ook een zip van maken want gbrl heeft nogal veel libraries nodig en die moet je ook nog zoeken en op de juiste plaats neerzetten en compileren
De zip die je van github hebt gehaald is geen bibliotheek; het bevat een bibliotheek.
Pak de file die je van github hebt gehaald uit (unzip) naar een makkelijke plek (niet gerelateerd aan Arduino). Navigeer naar de uitgepakte zip en vervolgens verder tot je een directory 'grbl' vindt. Copieer die directory 'grbl' naar de directory waar de bibliotheken thuis horen. Het hangt van je Arduino installatie af waar dat precies is.
"dat werkt niet" zegt zo weinig. Foutmelding zijn altijd handig ![]()
Je hebt waarschijnlijk de volledige directory gecopieerd, niet de subdirectory die ik hierboven heb aangegeven.
This topic was automatically closed 180 days after the last reply. New replies are no longer allowed.