Hallo, ik ben een newbie op dit gebied, maar ben op zoek naar een goede en leerzame starterkit voor ongeveer 50 euro. En wat adviseren jullie als een goed leerboek? Alvast bedankt.
Ik vermoed dat je zelf wat moet zoeken. Er is weinig kans dat er hier mensen rond lopen die ervaring hebben met verschillende kits. Als je wat vindt dat van je gading is, kun je hier vragen in de hoop dat er iemand is die met die kit begonnen is.
Ik ben zelf ooit begonnen met de (oude) Sparkfun Invertor Kit (V3.2); de reden is dat ik die lokaal makkelijk kon krijgen. Maar die is, net als de originele Arduino kit, buiten je budget. Als ik nog in Nederland woonde en wilde beginnen met Arduino, zou ik persoonlijk de originele Arduino kit kopen; je hebt daarmee waarschijnlijk de minste kans op problemen (vooral met betrekking tot drivers aangezien die bij de IDE zitten) en je ondersteunt ook Arduino.
Geen idee wat betreft boeken.
boeken genoeg, geef maar een emailadres, en kijk eens rond op deze site heel veel in de playground. En onderdelen is een kwestie van interesse.
Dank voor de reacties.
@Paul: Mijn emailadres is peer.kaan@gmail.com.
kom naar de radiovlooienmarkt in rosmalen,
@Paul:
Ik heb de files ontvangen. Hartelijk dank hiervoor. Ik ga ze aandachtig bestuderen.
zag ik want ik krijg een berictje als je ze opgehaald hebt.