Beste nico en Mas,
@Nico. ik zal even uitleggen wat er gebeurd, wanneer ik de arduino opstart gaat hij z'n setup doen en eindigt in Void wait for call.
op het moment dat mijn pieper gaat geeft mijn pieper een stroompje door naar een optocoupler die ik daarna heb aan gesloten op een digitale ingang. deze zet dan de wait for call in werking. die activeert de geluidsmodule en en daarna doorgaat om mijn relais die verbonden zijn met het stopcontact aan te zetten. als de relais aan hebben gestaan gaan ze uit via calldone en gaat alles weer terug naar wait for call. dit is dus de oneindige loop. Waardoor ik geheel vast zit aan dat programmatje.
Ik wilde namelijk kijken of ik via een of andere manier toch mijn lichten in huis kan aanzetten maar dat wel die sketch die ik nu heb blijft draaien maar dat krijg ik niet voor elkaar.
kan jij mij ook uitleggen hoe mijn stack vol kan lopen?
@Mas ik ga eens even kijken hoe dat werkt. Ik ben inderdaad een beginnende Arduinist. dacht ik begin redelijk simpel door een sketch te maken met mijn pieper, alleen merk nu al door te weinig verstand loop dat nu helemaal vast door dat ik zelf een loop heb gecreeerd.
Bedankt iedergeval voor jullie adviezen